loading...

بازه

بازدید : 2914
يکشنبه 16 مهر 1402 زمان : 12:35

مرزهای دبی و امارات از 17 تیرماه باز می شود - اسمارتیز از ایستگاه بازار طلای دیره یا Golden Souk سوار اتوبوس های خط ۲۷ شوید و یا اتوبوس های خط ۲۹ را در ایستگاه اتوبوس Ghubaiba سوار شوید. اقامتی شاهانه در سوئیت های لوکس همراه چشم اندازی عالی از دریای خلیج فارس، ویژگی های مهم این سوئیت است. La بلیط نمایش فواره و برج لیک سواری با قایق سنتی یک راه عالی برای تجربه فواره دبی، بزرگترین سیستم آبنمای طراحی شده جهان است. برخی از اصلی ترین جاذبه های این پارک آبی استخر مواج لگو، سافاری آبی دوپلو، جوکر سوکر، اسپلش اوت، چیسر دوقلو، مسابقات سرسره ی لگو، رد راش، موج سواری و غیره هستند. مخزن اصلی آکواریوم: که شامل هزاران جاندار دریایی، از ماهیهای کوچک گرفته تا انواع مختلفی از کوسهها و سفره ماهیهاست. میهمانانی در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید با استفاده از سرویس رایگان هتل برای رفتن به ساحل و یا پارک الممزر استفاده کنند. هزینه بازدید از آکواریوم دبی چقدر است؟ بچهها میتوانند سوار قایق شیشهای شوند، با یک آکواریوم دار حرفهای آشنا شوند و نحوهی غذا دادن به کوسهها را تماشا کنند. همچنین میتوانند در غذا دادن به حیوانات مشارکت نمایند. رستورانها و فروشگاه های مختلف نیز برای خرید یا غذا خوردن وجود دارند.

این امر موجب شده تا لذت غذا خوردن در رستوران دلخواه و مورد پسند شما دو چندان شود. با نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب و یا خوردن یک غذای لذیذ در بهترین رستوران ها و کافه های منطقه خستگی پیاده روی در این مرکز خرید غول پیکر را از تن به در کنید. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه مترو و ایستگاه اتوبوسی نزدیک به شهر بازی IMGworlds وجود ندارد و بهترین گزینه گرفتن تاکسی است که شما در هر کجایی که هستید میتوانید مستقیم به اینجا بروید. سطل لبریز آب زمین بازی تضمین میکند که هر جا نزدیک آن ایستاده باشید حسابی خیس میشوید! تانکرهای لمس شونده آکواریوم نیز به شما اجازه می دهند که برخی از حیوانات دریایی را از نزدیک لمس کنید و با آنها بهتر آشنا شوید. با خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی در بازدید از این آکواریوم متوجه می شوید که به جز تماشای ماهیان رنگارنگ تفریحات دیگری نیز در این آکواریوم وجود دارد که معروف ترین آنها تور پشت صحنه نام دارد. شما با خرید این بلیط ها می توانید چندین ساعت از تماشای آکواریوم ها، قدم زدن در تونل ها و غواصی در آنها لذت ببرید. اگر تور دبی خریداری کرده اید و یا قصد سفر به این شهر مشهور را دارید، مطمئنا آشنایی با آکواریوم معروف دبی برای شما مفید خواهد بود. شرکت روسی «پاکس» مسکو که در تایلند نیز شعبه دارد، اعلام کرده است که در نظر دارد با سرمایهای بالغ بر ۲۰ میلیون بت در پروژهای ویژه در شهر پوکت مشارکت کند.

به ویژه ایرانیان مهاجر که تقریباً زیر ذرهبین مقامات مذهبی امارات قرار دارند و در صورت انجامدادن فعالیتهای مذهبی حساسیتبرانگیز، اقامت آنان لغو میگردد و یا تمدید نمیشود. این ایستگاه دقیقا روبهروی درب اصلی و بزرگ دبی مال قرار دارد. چشمه دیمه، سرچشمه اصلی زاینده رود قبل از ایجاد تونلهای کوهرنگ، در ۱۰ کیلومتری 'چلگرد' و مجاور روستای دیمه قرار دارد. قیمت اصلی و ثابت برای خرید بلیط ورود، به واحد پول امارات، 15 درهم است. درصورت حضور سرپرست در محل مرکز خرید بزرگ امارات، کودکان ۹ تا ۱۲ ساله میتوانند وارد شوند. صراط: در دوبی سواحل متعددی یافت میشوند که انواع و اقسام تفریحات و ورزش های آبی را میتوان در انجا داشت .برخی از این سواحل در اختیار هتل های رو به آب میباشند ولی برخی دیگر جزو سواحل عمومی محسوب شده و همه مردم و توریست ها میتوانند از امکاناتشان بهره ببرند. برخی از حیوانات این مجموعه در زمره گونههای در حال انقراض یا کمیاب قرار دارند. این ساحل اغلب به سبب چشمانداز منحصر بفردی که از برج العرب به نمایش میگذارد مشهور است و البته در زمره سواحل رایگان دبی قرار میگیرد. می توان گفت یکی از بهترین طلافروشی های دبی است که طرفداران خاص خود را دارد. دبی، بزرگ ترین و بهترین شهر ایالات متحده عربی است. همچنین در بازار پارچه دبی میتوانید سوغاتیهایی مانند کفشهای عربی بخرید. که کردشگران برای تفریح در دبی به دنبال آن بودند و راهی دبی می شدند. پس از سفر به دبی اگر به فکر تفریح و یا خرید هستید، می توانید به مرکز خرید اجاره ماشین در دبی ابن بطوطه بروید. این مرکز خرید طیف گستردهای از کالاها و محصولات را در اختیار شما قرار میدهد و خیالتان را از بابت تنوع و کیفیت کالاها راحت میکند. ساحل جمیرا به تنهایی ساحلی زیبا و جذاب است اما وجود تفریحگاه هایی مانند پارک آبی وایلد وادی به جذابیت آن می افزاید، این پارک در فاصله نزدیکی از ساحل قرار دارد و یکی از بی نظیرترین پارک های آبی شهر دبی است؛ اگر به این ساحل رفتید فراموش نکنید سری هم به مسجد جمیرا بزنید که یکی از معدود مساجد زیبای دبی است که افراد با هر دینی می توانند وارد آن شوند، این امکان در دیگر مساجد دبی وجود ندارد.

زمانی که شما به این مکان مذهبی در شهر دبی بروید، حس و حال عجیبی خواهید داشت، شاید این مسجد از بهترین و زیبا ترین مساجد دبی نباشد ولی مسلماً یکی از بهترین معمار های اسلامی را دارا می باشد. اگر می خواهید که به شهر دبی سفر کنید، بازدید از ساحل جمیرا را فراموش نکنید، زیرا ساحل جمیرا، به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری در دبی شناخته شده است. برای تخفیف بازدید گروهی لازم است قبل از مراجعه به آکواریوم دبی اقدام کنید. هرچند امروزه این عنوان را دیگر به دوش نمیکشد و آن را تقدیم به آکواریوم بزرگ چین که Chimelong Ocean Kingdom نام دارد، کرده است. در ادامه لیست بهترین مکان های دیدنی دبی برای گردشگران و توریست ها را ارائه کرده ایم. این مکان جزیره ای مصنوعی است که به دست بشر ساخته شده و از بالا شبیه به درخت نخل است .این جزیره شگفت انگیز از بهترین مکان های دیدنی دبی محسوب میشود و دارای هتل ها، اقامتگاه های تفریحی ، امکانات تفریحی و رستوران نیز است . در این کانال مسیری برای دوچرخه سواری نیز وجود دارد که می توانید از آن به صورت رایگان استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید بوسیله همین واچرها به جای combo ticket که شامل تونل آکواریوم و باغ وحش زیرآبی می باشد بلیت های دیگر که شامل آیتم های بیشتری می باشند را تهیه نمایید. در این حالت، بازدیدکنندگان ابتدا وارد قفسهای غواصی شده، سپس به همراه یکی از کارکنان آکواریوم و به مدتِ ۳۰ دقیقه، به زیر آب برده میشوند. این کارکنان سطلهایی پر از ماهی به همراه دارند که به وسیلهی آن کوسهها را به سمت خود میکشانند.

شبکهی کارتون یکی از چهار نقطهی گفته شده است. گفته شده بود که در این قسمت سینمای سه بعدی برای نمایش برخی کارتونها و فیلمها راه اندازی خواهد شد. این قسمت دارای سینمای ۵ بعدی بن ۱۰ (Ben10) است و همچنین بزرگترین فروشگاه بن ۱۰ نیز در اینجا قرار دارد. این پروژه علاوه بر برج 828 متری خلیفه، دارای بخش های دیگری از جمله دبی مال است که آب نمای معروف دبی نیز در آن قرار گرفته است. قطارها مرتب از ترمینالهای ۱ و ۳ در خط قرمز مترو دبی حرکت میکنند. بنابراین هنگام بازدید از این مرکز خرید میتوانید همزمان از آکواریوم، دنیای زیر آب، فواره بزرگ دبی و برج بلندقامت خلیفه دیدن کنید. همچنین باید خاطرنشان کرد که مترو دبی از ساعت شش تا 12 شب فعالیت می کند. این آکواریوم در طبقه همکف دبی مال قرار دارد و با عمق ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر بزرگ ترین آکواریوم دنیا محسوب می شود. علاقمندان به این دنیای رنگارنگ شگفتانگیز برای اینکه بتوانند آکواریوم را از نزدیکتر ببینند و از تفریحات مختلف آن بهرهمند شوند، باید برای ورود به باغ وحش زیر آب دبی بلیط تهیه کنند. برخی بخشهای پارک مخصوص کودکانی با قد کمتر از ۱۲۰سانتیمتر طراحی شده است. بستهی دوم مخصوص کودکان ۸ تا ۱۵ سال است. دو بستهی مختلف وجود دارد که دو تجربهی متفاوت از حیات وحش را در اختیارتان قرار میدهد. در این بسته علاوه بر فعالیتهای بستهی اول، امکان انجام غواصی در عمق کم و با قفسهای محافظ وجود دارد. شهر زیبای دبی که با سرعتی تصاعدی در حال پیشرفت است ، گویی تصویری از آینده را امروز به نمایش گذاشته و جالب است بدانید که دبی با آسمان خراش های مشهور ، مراکز تفریحی منحصر به فرد و هتل های لوکسش به منهتن خاورمیانه معروف است ؛ ضمنا جاذبه های گردشگری دبی کم نیست ، مراکز خرید دبی از جمله این جاذبه می باشند ولی یکی از بهترین و بی مثال ترین آن ها ، مرکز خرید دبی یا همان ” دبی مال ” می باشد که عنوان بزرگ ترین مرکز خرید دنیا را به خود اختصاص داده است و به قدری بزرگ است که برای گشت و گذار در آن باید لااقل سه روز زمان به آن بدهید ، اگر به دبی سفر می کنید حتما از دبی مال دیدن کنید .

این پارک برای روزهای گرم دبی و آفتاب شدید آن، راه حلی در نظر گرفته و آن را سرپوشیده میکند تا ازشدت گرما، کم شود. چهارمین نقطه، بلوار آیامجی است که به مهمانان خوشامد گویی گفته و آنها را برای استفاده از سه نقطهی دیگر آماده میکند. بانک مرکزی گفته بود تهران به دنبال آلترناتیوهای منطقه برای جایگزینی بانک امارات به عنوان بانک مرکزی برای فعالیتهای بانکی در منطقه است. گفته می شود که 65 هزار حیوان دریایی از گونه های مختلف در این آکواریوم زندگی می کنند. اگر خواستگار چنین ماجراجویی هستید، غواصی در این آکواریوم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این بازار انواع گوناگونی از پارچه عرضه میشود، در صورتی که قصد خرید عمده پارچه از دبی را دارید در این بازار میتوانید هر نوع پارچه را با قیمت و کیفیتهای متفاوت خریداری کنید. مدت زمان هر بسته بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه است و باید برای هر کدام به صورت جداگانه بلیت خریداری کنید. بلیت خریداری شده محدودیت زمانی نداشته و برای کل روز اعتبار دارد. این بلیت برای کودکان 5 تا 15 سال است. قیمت بلیط برای بزرگسالان 295 درهم (990 هزار تومان) و برای کودکان سه تا 11 سال و افراد بالای شصت سال 250 درهم (840 هزار تومان) است. بلیط برای افراد قد بالای ۱.۲ متر حدود ۲۷۵ درهم و برای افراد زیر این قد ۲۲۵ درهم قیمت دارد. مجهز به سیستم ارائه دهنده بلیط جهت اجاره ماشین. این سیستم مبتکرانه می تواند هر شب تا ۳۰ تن برف تولید کند.

رستوران لاتیتود Latitude دبی: این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستا های خوش طعم و لذیذ می پردازد. در این رستوران مجلل می توانید ضمن تماشای مناظر خلیج فارس و شهر دبی انواع غذاهای اروپایی با کیفیت را نوش جان کنید. نکته جالب در مورد آکواریوم لاست چمبرز این است که شما فقط از پشت شیشه های آکواریوم به تماشای این حیوانات نمی پردازید بلکه اگر علاقه مند به شنا و غواصی باشید می توانید با تجهیزات مخصوص در آب شیرجه بزنید و کنار ماهی ها شنا کنید. همانطور که به آن اشاره شد، بازدید از بخشی از آکواریوم که داخل مرکز خرید دبی قرار دارد، رایگان خواهد بود. با ورود به این بخش از آکواریوم، وارد یک تونل میشوند که دور تا دور آن شیشهای است و ماهیها و کوسهها را در نزدیکترین حالت ممکن ببینند. سکونت در دروازه مرکز شهر دبی به معنای دسترسی به تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس و مترو است که از طریق آنها میتوانید در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. این موجود ۶۰ دندان سفید و تیز دارد که هر یک از آنها بهاندازه انگشت اشاره شما است.منبع عکس: thenationalnews.comکروکودیلهای آب شور استرالیا در درجه اول از ماهی، خزندگان کوچک و پرندگان پرنده تغذیه میکنند؛ اما ممکن است برای تغذیه به سراغ شکارهای بزرگتر مانند خوک وحشی و گاومیش نیز بروند. این شهر بهترین شهربازی های خاورمیانه را هم در خود جای داده است که می خواهیم تعدادی از آن ها را به شما معرفی کنیم. بهترین شهربازی های دبی ، به همه جا سرک کشیدهاند و جاذبه تفریحی ایجاد کردهاند.

فاصله هتل فورچون دیره تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه با ماشین است. سالن تشریفات CIP و VIP باجه رزرو هتل، رستوران، سالن تلویزیون، سالن بازی، باجه کرایه ماشین و غیره در این قسمت فرودگاه طراحی شدهاند. در بالیوود پارک میتوانید در یکی از بهترین شهربازی های دبی لذت ببرید و در سالن راک آن به رایگان از موزیک لذت برده و برقصید. وقت گذرانی در یالا بولینگ، یکی از بهترین فعالیتهای خانوادگی در امارات مال است. از مزایای خرید این مرکز تجاری می توان به وجود تخفیف های همیشگی آن، اشاره کرد. در این مرکز خرید میتوانید تقریباً تمام برندهای معروف دنیا را در بیش از 1200 فروشگاه آن بیابید و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید. در این آکواریوم میتوانید حدود ۶۵هزار جانور دریایی از گونههای مختلف را ببینید و شناکردن و غذادادن به آنها را تجربه کنید. برای کسانی که تاکنون تجربهی غواصی نداشتهاند، امکان شنا کردن در عمق آکواریوم نیز وجود دارد. آیا تاکنون تجربهی حضور در جنگلهای بارانی و دیدن موجودات ساکن رودخانههای این مناطق را داشتهاید؟ امکان دست زدن به تعدادی از این موجودات بیخطر وجود دارد. مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع از مجموعه، به بخش موجودات شب اختصاص یافته است و فضای آن به گونهای طراحی شده که با دیدنش، گویی به صحرا و بیابانهای گرم و خشک عربستان که کوههای سنگی و تپههای شنی دارند، پا گذاشتهاید. گونه موجودات دریایی از جمله ماهیها و کوسههای این آکواریوم بسیار متنوع هستند و همین موجب شده آکواریوم دبی مال یکی از برترینها از لحاظ این حجم و تنوع موجودات دریایی باشد. انواع کوسهها، مارماهیها، اسبهای دریایی و پیراناها در این آکواریوم حضور دارند.لاست چمبرز دارای ۲۰ نمایشگاه از موجودات دریایی و یک مخزن لمسی نمایش تئاتر آبی است که بهعنوان یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد.

آکواریوم دبی در طبقه سوم مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است. ساحل جمیرا، به اندازه ای مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و طرفداران خودش را پیدا کرده است که کمتر تور مسافرتی دبی یافت می شود که در لیست خود، بازدید از ساحل جمیرا را قرار نداده باشد. پارک زعبیل محل برگزاری برخی از محبوبترین رویدادها و مناسبتهای دبی است و به همین دلیل شهرت زیادی پیدا کرده است. از امکانات این پارک می توان به رستوران، فروشگاه و کافی شاپ اشاره کرد. علاوه بر هزاران بازی و سرگرمی در این مجموعه انواع رستوران ها ، فروشگاه خرید خوراکی ، سینماهای مختلف ، فروشگاه های لباس با تم شخصیت های معروف نیز موجود است. این پارک بزرگ دارای 20 جاذبه با تم لگو و بازیهایی مثل استخر موج و سافاری است. این موزه یکی از مراکز توریستی پر بازدید محسوب می شود و در سال ۱۹۷۱ در قلعه فهیدی بنا شد .این قلعه در سال ۱۸۷۸ برای دفاع از شهر بنا شد .طبقه بالای این قلعه با تیر های چوبی پشتیبانی می شوند از آنجا که این مکان بسیار قدیمی است از گذشته تا به حال محل استقرار حاکمان ،نیروهای حکومتی همچون زندان و پادگان بوده است. نکته مهمی که در رباطه با این ساحل می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که ساحل ال ممزار دارای چندین ورودی می باشد که برای افرادی که به صورت پیاده و همچنین افرادی که با ماشین به آنجا می روند ورودی های جداگانه ای برای راحتی بیشتر درست شده است که می توانند از آنها استفاده کنند. عیبی که این ساحل دارا می باشد نداشتن وسایل و تجهیزات برای آفتاب و دوش گرفتن می باشد لذا به افرادی که برای بازدید از این ساحل قصد رفتن به آنجا را دارند پیشنهاد می شود تمامی وسایل مورر نیاز را با خود به همراه داشته باشند تا در زمان حضورشان در آنجا به هیچگونه مشکلی بر نخورند.

استودیوهای فیلم سازی دریم ورکس (Dream works) و لاینز گیت (Lions gate) و کلمبیا پیکچرز (Columbia pictures) برای ساختن یک دنیای پر از شوق و تفریح در موشن گیت مستقر شدهاند. برای اینکه به دنیای انیمیشن بروید و با پشت صحنه آنها آشنا شوید، انتخابی بهتر از این پارک موجود نیست. این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل دبی است که دارای محوطه بازی برای کودکان و قطاری که خانواده ها را با پرداخت 10 درهم برای هر نفر برای یک توقف، 15 درهم برای دو توقف و 25 درهم برای یک سفر رفت و برگشت، به طرف بالا و پایین ساحل می برد، می باشد. باورتان می شود که در دبی سینمایی وجود داشته باشد که برای مشاهده فیلم در آن، نیاز به پرداخت هزینه نخواهد بود؟ تفریحاتی که در ترکیه وجود دارند، توصیف نشدنی هستند و تنها با سفر به دبی، می توان تفریحاتی را تجربه کرد که در کمتر نقاط جهان وجود دارند. اگر قصد سفر به دبی را داشتید، با خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 سفری خاطرهانگیز را تجربه کنید. امروز قصد داریم نمونهای از شگفتیهای این شهر را به شما معرفی کنیم. در این مقاله قصد داریم مکان های دیدنی و جذاب کشور امارات را به شما معرفی کنیم. در این بخش نیز قصد داریم شما عزیزان را با محبوب ترین جاذبه تفریحی دبی، یعنی شهربازی آی ام جی آشنا کنیم.

با رفتن به پارکرز یکی از بهترین کافه ها و رستوران ها در لامر دبی ، از غذاهای محبوب برای ناهار مانند مک و پنیر، اسلایدرها، ماکارونی و همچنین صرف صبحانه در ساحل مانند تخممرغ، نان تست، کاسه ،چای و قهوه لذت میبرید. بی شک استفاده از بهترین مواد نیز در این کیفیت تاثیر دارد. پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی از بزرگترین و معروف ترین پارک های آبی در دبی و یکی از بهترین تفریحات دبی است. اوت لت استورها گزینههای قابل توجهی هستند که میتوانید در آنها خریدی خوب و مقرون بهصرفه انجام دهید.اوت لت دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای خرید است. مترو فرودگاه از ساعت 5 صبح تا نیمه شب مشغول به کار است. میتوانید با یک ماسک و لولهی تنفسی به درون قفسهای ایمن که برای این کار ساخته شدهاند بروید و از درون آن ماهیهای متنوع و زیبای موجود در آکواریوم را تماشا کنید. در این مکان که برای کودکان بسیار هیجان انگیز است، غواصانی وجود دارد که جنبه های مختلف شیرجه و شنا در آب آکواریوم را به شما توضیح می دهند. یکی از بزرگترین آکواریومهای سرپوشیدهی جهان با طول ۵۱ متر، عرض ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر که گنجایش ۱۰ میلیون لیتر آب را دارد. این آکواریوم غول پیکر و بزرگ ۱۰ میلیون لیتر آب را در خود نگه میدارد و ابعاد آن ۵۱ متر طول، ۲۰ متر عرض و ۱۱ متر ارتفاع است که در این فضای بزرگ بیش از ۳۳۰۰۰ موجود دریایی و ۳۰۰ کوسه را نگهداری میکنند.

میتوانید از اتوبوس نیز برای رفتن به آکواریوم دبی مال استفاده کنید. پس برنامه ریزی سفر خودتان را به گونه ای انجام دهید که حداقل ۳ تا ۴ ساعت از زمان خود را در آکواریوم لاست چمبرز پشت سر بگذارید. مکانی که آن را با نام آکواریوم دبی یا به عبارت بهتر، آکواریوم لاست چمبرز دبی در سرتاسر جهان می شناسند. مجموعه هتلهای فورسیزن در سرتاسر دنیا ۱۲۴ هتل و ریزورت دارد که برای اقامت مادرید در تور اسپانیا نیز این هتل را به شما پیشنهاد میکنیم. رستوران های موجود در ساحل جمیرا، از نیرو های کار خبره تشکیل شده اند و غذاهایی را از سرتاسر جهان به مردم ارائه می دهند. اگر علاقمند به این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی هستید، امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب در انتظار شماست. کار در این شهر برای افرادی که در حرفه و مهارتی تخصص دارند مناسب و ایده آل می باشد. منطقه هنری السرکال دبی، برای یک گردش به یادماندنی بسیار مناسب است. با این حال اقامت در منطقه دیره برای افرادی که دلشان میخواهد در فضاهای لوکس و گرانقیمت دبی ساکن شوند و به مراکز خرید بزرگ دسترسی داشته باشند، مناسب نیست. این پارک آبی مکانی مناسب برای برگزاری جشن تولدها و سایر رویدادهای مهم برای کودکان بوده و همچنین مقصدی بینظیر برای تفریح در دبی است. روز ملی امارات متحده عربی هر ساله به مناسبت سالگرد متحد شدن امارات متحده عربی جشن گرفته می شود و امسال هم درست مثل هر سال قرار است که در روز دوشنبه 2 دسامبر 2019 (11 آذر 1398) سور و ساتی در سراسر امارات متحده عربی از جمله شهر دبی، به پا شود و چهل و هشتمین روز ملی دبی جشن گرفته شود.

مرزهای دبی و امارات از 17 تیرماه باز می شود - اسمارتیز از ایستگاه بازار طلای دیره یا Golden Souk سوار اتوبوس های خط ۲۷ شوید و یا اتوبوس های خط ۲۹ را در ایستگاه اتوبوس Ghubaiba سوار شوید. اقامتی شاهانه در سوئیت های لوکس همراه چشم اندازی عالی از دریای خلیج فارس، ویژگی های مهم این سوئیت است. La بلیط نمایش فواره و برج لیک سواری با قایق سنتی یک راه عالی برای تجربه فواره دبی، بزرگترین سیستم آبنمای طراحی شده جهان است. برخی از اصلی ترین جاذبه های این پارک آبی استخر مواج لگو، سافاری آبی دوپلو، جوکر سوکر، اسپلش اوت، چیسر دوقلو، مسابقات سرسره ی لگو، رد راش، موج سواری و غیره هستند. مخزن اصلی آکواریوم: که شامل هزاران جاندار دریایی، از ماهیهای کوچک گرفته تا انواع مختلفی از کوسهها و سفره ماهیهاست. میهمانانی در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید با استفاده از سرویس رایگان هتل برای رفتن به ساحل و یا پارک الممزر استفاده کنند. هزینه بازدید از آکواریوم دبی چقدر است؟ بچهها میتوانند سوار قایق شیشهای شوند، با یک آکواریوم دار حرفهای آشنا شوند و نحوهی غذا دادن به کوسهها را تماشا کنند. همچنین میتوانند در غذا دادن به حیوانات مشارکت نمایند. رستورانها و فروشگاه های مختلف نیز برای خرید یا غذا خوردن وجود دارند.

این امر موجب شده تا لذت غذا خوردن در رستوران دلخواه و مورد پسند شما دو چندان شود. با نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب و یا خوردن یک غذای لذیذ در بهترین رستوران ها و کافه های منطقه خستگی پیاده روی در این مرکز خرید غول پیکر را از تن به در کنید. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه مترو و ایستگاه اتوبوسی نزدیک به شهر بازی IMGworlds وجود ندارد و بهترین گزینه گرفتن تاکسی است که شما در هر کجایی که هستید میتوانید مستقیم به اینجا بروید. سطل لبریز آب زمین بازی تضمین میکند که هر جا نزدیک آن ایستاده باشید حسابی خیس میشوید! تانکرهای لمس شونده آکواریوم نیز به شما اجازه می دهند که برخی از حیوانات دریایی را از نزدیک لمس کنید و با آنها بهتر آشنا شوید. با خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی در بازدید از این آکواریوم متوجه می شوید که به جز تماشای ماهیان رنگارنگ تفریحات دیگری نیز در این آکواریوم وجود دارد که معروف ترین آنها تور پشت صحنه نام دارد. شما با خرید این بلیط ها می توانید چندین ساعت از تماشای آکواریوم ها، قدم زدن در تونل ها و غواصی در آنها لذت ببرید. اگر تور دبی خریداری کرده اید و یا قصد سفر به این شهر مشهور را دارید، مطمئنا آشنایی با آکواریوم معروف دبی برای شما مفید خواهد بود. شرکت روسی «پاکس» مسکو که در تایلند نیز شعبه دارد، اعلام کرده است که در نظر دارد با سرمایهای بالغ بر ۲۰ میلیون بت در پروژهای ویژه در شهر پوکت مشارکت کند.

به ویژه ایرانیان مهاجر که تقریباً زیر ذرهبین مقامات مذهبی امارات قرار دارند و در صورت انجامدادن فعالیتهای مذهبی حساسیتبرانگیز، اقامت آنان لغو میگردد و یا تمدید نمیشود. این ایستگاه دقیقا روبهروی درب اصلی و بزرگ دبی مال قرار دارد. چشمه دیمه، سرچشمه اصلی زاینده رود قبل از ایجاد تونلهای کوهرنگ، در ۱۰ کیلومتری 'چلگرد' و مجاور روستای دیمه قرار دارد. قیمت اصلی و ثابت برای خرید بلیط ورود، به واحد پول امارات، 15 درهم است. درصورت حضور سرپرست در محل مرکز خرید بزرگ امارات، کودکان ۹ تا ۱۲ ساله میتوانند وارد شوند. صراط: در دوبی سواحل متعددی یافت میشوند که انواع و اقسام تفریحات و ورزش های آبی را میتوان در انجا داشت .برخی از این سواحل در اختیار هتل های رو به آب میباشند ولی برخی دیگر جزو سواحل عمومی محسوب شده و همه مردم و توریست ها میتوانند از امکاناتشان بهره ببرند. برخی از حیوانات این مجموعه در زمره گونههای در حال انقراض یا کمیاب قرار دارند. این ساحل اغلب به سبب چشمانداز منحصر بفردی که از برج العرب به نمایش میگذارد مشهور است و البته در زمره سواحل رایگان دبی قرار میگیرد. می توان گفت یکی از بهترین طلافروشی های دبی است که طرفداران خاص خود را دارد. دبی، بزرگ ترین و بهترین شهر ایالات متحده عربی است. همچنین در بازار پارچه دبی میتوانید سوغاتیهایی مانند کفشهای عربی بخرید. که کردشگران برای تفریح در دبی به دنبال آن بودند و راهی دبی می شدند. پس از سفر به دبی اگر به فکر تفریح و یا خرید هستید، می توانید به مرکز خرید اجاره ماشین در دبی ابن بطوطه بروید. این مرکز خرید طیف گستردهای از کالاها و محصولات را در اختیار شما قرار میدهد و خیالتان را از بابت تنوع و کیفیت کالاها راحت میکند. ساحل جمیرا به تنهایی ساحلی زیبا و جذاب است اما وجود تفریحگاه هایی مانند پارک آبی وایلد وادی به جذابیت آن می افزاید، این پارک در فاصله نزدیکی از ساحل قرار دارد و یکی از بی نظیرترین پارک های آبی شهر دبی است؛ اگر به این ساحل رفتید فراموش نکنید سری هم به مسجد جمیرا بزنید که یکی از معدود مساجد زیبای دبی است که افراد با هر دینی می توانند وارد آن شوند، این امکان در دیگر مساجد دبی وجود ندارد.

زمانی که شما به این مکان مذهبی در شهر دبی بروید، حس و حال عجیبی خواهید داشت، شاید این مسجد از بهترین و زیبا ترین مساجد دبی نباشد ولی مسلماً یکی از بهترین معمار های اسلامی را دارا می باشد. اگر می خواهید که به شهر دبی سفر کنید، بازدید از ساحل جمیرا را فراموش نکنید، زیرا ساحل جمیرا، به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری در دبی شناخته شده است. برای تخفیف بازدید گروهی لازم است قبل از مراجعه به آکواریوم دبی اقدام کنید. هرچند امروزه این عنوان را دیگر به دوش نمیکشد و آن را تقدیم به آکواریوم بزرگ چین که Chimelong Ocean Kingdom نام دارد، کرده است. در ادامه لیست بهترین مکان های دیدنی دبی برای گردشگران و توریست ها را ارائه کرده ایم. این مکان جزیره ای مصنوعی است که به دست بشر ساخته شده و از بالا شبیه به درخت نخل است .این جزیره شگفت انگیز از بهترین مکان های دیدنی دبی محسوب میشود و دارای هتل ها، اقامتگاه های تفریحی ، امکانات تفریحی و رستوران نیز است . در این کانال مسیری برای دوچرخه سواری نیز وجود دارد که می توانید از آن به صورت رایگان استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید بوسیله همین واچرها به جای combo ticket که شامل تونل آکواریوم و باغ وحش زیرآبی می باشد بلیت های دیگر که شامل آیتم های بیشتری می باشند را تهیه نمایید. در این حالت، بازدیدکنندگان ابتدا وارد قفسهای غواصی شده، سپس به همراه یکی از کارکنان آکواریوم و به مدتِ ۳۰ دقیقه، به زیر آب برده میشوند. این کارکنان سطلهایی پر از ماهی به همراه دارند که به وسیلهی آن کوسهها را به سمت خود میکشانند.

شبکهی کارتون یکی از چهار نقطهی گفته شده است. گفته شده بود که در این قسمت سینمای سه بعدی برای نمایش برخی کارتونها و فیلمها راه اندازی خواهد شد. این قسمت دارای سینمای ۵ بعدی بن ۱۰ (Ben10) است و همچنین بزرگترین فروشگاه بن ۱۰ نیز در اینجا قرار دارد. این پروژه علاوه بر برج 828 متری خلیفه، دارای بخش های دیگری از جمله دبی مال است که آب نمای معروف دبی نیز در آن قرار گرفته است. قطارها مرتب از ترمینالهای ۱ و ۳ در خط قرمز مترو دبی حرکت میکنند. بنابراین هنگام بازدید از این مرکز خرید میتوانید همزمان از آکواریوم، دنیای زیر آب، فواره بزرگ دبی و برج بلندقامت خلیفه دیدن کنید. همچنین باید خاطرنشان کرد که مترو دبی از ساعت شش تا 12 شب فعالیت می کند. این آکواریوم در طبقه همکف دبی مال قرار دارد و با عمق ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر بزرگ ترین آکواریوم دنیا محسوب می شود. علاقمندان به این دنیای رنگارنگ شگفتانگیز برای اینکه بتوانند آکواریوم را از نزدیکتر ببینند و از تفریحات مختلف آن بهرهمند شوند، باید برای ورود به باغ وحش زیر آب دبی بلیط تهیه کنند. برخی بخشهای پارک مخصوص کودکانی با قد کمتر از ۱۲۰سانتیمتر طراحی شده است. بستهی دوم مخصوص کودکان ۸ تا ۱۵ سال است. دو بستهی مختلف وجود دارد که دو تجربهی متفاوت از حیات وحش را در اختیارتان قرار میدهد. در این بسته علاوه بر فعالیتهای بستهی اول، امکان انجام غواصی در عمق کم و با قفسهای محافظ وجود دارد. شهر زیبای دبی که با سرعتی تصاعدی در حال پیشرفت است ، گویی تصویری از آینده را امروز به نمایش گذاشته و جالب است بدانید که دبی با آسمان خراش های مشهور ، مراکز تفریحی منحصر به فرد و هتل های لوکسش به منهتن خاورمیانه معروف است ؛ ضمنا جاذبه های گردشگری دبی کم نیست ، مراکز خرید دبی از جمله این جاذبه می باشند ولی یکی از بهترین و بی مثال ترین آن ها ، مرکز خرید دبی یا همان ” دبی مال ” می باشد که عنوان بزرگ ترین مرکز خرید دنیا را به خود اختصاص داده است و به قدری بزرگ است که برای گشت و گذار در آن باید لااقل سه روز زمان به آن بدهید ، اگر به دبی سفر می کنید حتما از دبی مال دیدن کنید .

این پارک برای روزهای گرم دبی و آفتاب شدید آن، راه حلی در نظر گرفته و آن را سرپوشیده میکند تا ازشدت گرما، کم شود. چهارمین نقطه، بلوار آیامجی است که به مهمانان خوشامد گویی گفته و آنها را برای استفاده از سه نقطهی دیگر آماده میکند. بانک مرکزی گفته بود تهران به دنبال آلترناتیوهای منطقه برای جایگزینی بانک امارات به عنوان بانک مرکزی برای فعالیتهای بانکی در منطقه است. گفته می شود که 65 هزار حیوان دریایی از گونه های مختلف در این آکواریوم زندگی می کنند. اگر خواستگار چنین ماجراجویی هستید، غواصی در این آکواریوم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این بازار انواع گوناگونی از پارچه عرضه میشود، در صورتی که قصد خرید عمده پارچه از دبی را دارید در این بازار میتوانید هر نوع پارچه را با قیمت و کیفیتهای متفاوت خریداری کنید. مدت زمان هر بسته بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه است و باید برای هر کدام به صورت جداگانه بلیت خریداری کنید. بلیت خریداری شده محدودیت زمانی نداشته و برای کل روز اعتبار دارد. این بلیت برای کودکان 5 تا 15 سال است. قیمت بلیط برای بزرگسالان 295 درهم (990 هزار تومان) و برای کودکان سه تا 11 سال و افراد بالای شصت سال 250 درهم (840 هزار تومان) است. بلیط برای افراد قد بالای ۱.۲ متر حدود ۲۷۵ درهم و برای افراد زیر این قد ۲۲۵ درهم قیمت دارد. مجهز به سیستم ارائه دهنده بلیط جهت اجاره ماشین. این سیستم مبتکرانه می تواند هر شب تا ۳۰ تن برف تولید کند.

رستوران لاتیتود Latitude دبی: این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی و ماهی تازه، گوشت و پاستا های خوش طعم و لذیذ می پردازد. در این رستوران مجلل می توانید ضمن تماشای مناظر خلیج فارس و شهر دبی انواع غذاهای اروپایی با کیفیت را نوش جان کنید. نکته جالب در مورد آکواریوم لاست چمبرز این است که شما فقط از پشت شیشه های آکواریوم به تماشای این حیوانات نمی پردازید بلکه اگر علاقه مند به شنا و غواصی باشید می توانید با تجهیزات مخصوص در آب شیرجه بزنید و کنار ماهی ها شنا کنید. همانطور که به آن اشاره شد، بازدید از بخشی از آکواریوم که داخل مرکز خرید دبی قرار دارد، رایگان خواهد بود. با ورود به این بخش از آکواریوم، وارد یک تونل میشوند که دور تا دور آن شیشهای است و ماهیها و کوسهها را در نزدیکترین حالت ممکن ببینند. سکونت در دروازه مرکز شهر دبی به معنای دسترسی به تعداد زیادی ایستگاه اتوبوس و مترو است که از طریق آنها میتوانید در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید. این موجود ۶۰ دندان سفید و تیز دارد که هر یک از آنها بهاندازه انگشت اشاره شما است.منبع عکس: thenationalnews.comکروکودیلهای آب شور استرالیا در درجه اول از ماهی، خزندگان کوچک و پرندگان پرنده تغذیه میکنند؛ اما ممکن است برای تغذیه به سراغ شکارهای بزرگتر مانند خوک وحشی و گاومیش نیز بروند. این شهر بهترین شهربازی های خاورمیانه را هم در خود جای داده است که می خواهیم تعدادی از آن ها را به شما معرفی کنیم. بهترین شهربازی های دبی ، به همه جا سرک کشیدهاند و جاذبه تفریحی ایجاد کردهاند.

فاصله هتل فورچون دیره تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه با ماشین است. سالن تشریفات CIP و VIP باجه رزرو هتل، رستوران، سالن تلویزیون، سالن بازی، باجه کرایه ماشین و غیره در این قسمت فرودگاه طراحی شدهاند. در بالیوود پارک میتوانید در یکی از بهترین شهربازی های دبی لذت ببرید و در سالن راک آن به رایگان از موزیک لذت برده و برقصید. وقت گذرانی در یالا بولینگ، یکی از بهترین فعالیتهای خانوادگی در امارات مال است. از مزایای خرید این مرکز تجاری می توان به وجود تخفیف های همیشگی آن، اشاره کرد. در این مرکز خرید میتوانید تقریباً تمام برندهای معروف دنیا را در بیش از 1200 فروشگاه آن بیابید و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید. در این آکواریوم میتوانید حدود ۶۵هزار جانور دریایی از گونههای مختلف را ببینید و شناکردن و غذادادن به آنها را تجربه کنید. برای کسانی که تاکنون تجربهی غواصی نداشتهاند، امکان شنا کردن در عمق آکواریوم نیز وجود دارد. آیا تاکنون تجربهی حضور در جنگلهای بارانی و دیدن موجودات ساکن رودخانههای این مناطق را داشتهاید؟ امکان دست زدن به تعدادی از این موجودات بیخطر وجود دارد. مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع از مجموعه، به بخش موجودات شب اختصاص یافته است و فضای آن به گونهای طراحی شده که با دیدنش، گویی به صحرا و بیابانهای گرم و خشک عربستان که کوههای سنگی و تپههای شنی دارند، پا گذاشتهاید. گونه موجودات دریایی از جمله ماهیها و کوسههای این آکواریوم بسیار متنوع هستند و همین موجب شده آکواریوم دبی مال یکی از برترینها از لحاظ این حجم و تنوع موجودات دریایی باشد. انواع کوسهها، مارماهیها، اسبهای دریایی و پیراناها در این آکواریوم حضور دارند.لاست چمبرز دارای ۲۰ نمایشگاه از موجودات دریایی و یک مخزن لمسی نمایش تئاتر آبی است که بهعنوان یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد.

آکواریوم دبی در طبقه سوم مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است. ساحل جمیرا، به اندازه ای مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و طرفداران خودش را پیدا کرده است که کمتر تور مسافرتی دبی یافت می شود که در لیست خود، بازدید از ساحل جمیرا را قرار نداده باشد. پارک زعبیل محل برگزاری برخی از محبوبترین رویدادها و مناسبتهای دبی است و به همین دلیل شهرت زیادی پیدا کرده است. از امکانات این پارک می توان به رستوران، فروشگاه و کافی شاپ اشاره کرد. علاوه بر هزاران بازی و سرگرمی در این مجموعه انواع رستوران ها ، فروشگاه خرید خوراکی ، سینماهای مختلف ، فروشگاه های لباس با تم شخصیت های معروف نیز موجود است. این پارک بزرگ دارای 20 جاذبه با تم لگو و بازیهایی مثل استخر موج و سافاری است. این موزه یکی از مراکز توریستی پر بازدید محسوب می شود و در سال ۱۹۷۱ در قلعه فهیدی بنا شد .این قلعه در سال ۱۸۷۸ برای دفاع از شهر بنا شد .طبقه بالای این قلعه با تیر های چوبی پشتیبانی می شوند از آنجا که این مکان بسیار قدیمی است از گذشته تا به حال محل استقرار حاکمان ،نیروهای حکومتی همچون زندان و پادگان بوده است. نکته مهمی که در رباطه با این ساحل می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که ساحل ال ممزار دارای چندین ورودی می باشد که برای افرادی که به صورت پیاده و همچنین افرادی که با ماشین به آنجا می روند ورودی های جداگانه ای برای راحتی بیشتر درست شده است که می توانند از آنها استفاده کنند. عیبی که این ساحل دارا می باشد نداشتن وسایل و تجهیزات برای آفتاب و دوش گرفتن می باشد لذا به افرادی که برای بازدید از این ساحل قصد رفتن به آنجا را دارند پیشنهاد می شود تمامی وسایل مورر نیاز را با خود به همراه داشته باشند تا در زمان حضورشان در آنجا به هیچگونه مشکلی بر نخورند.

استودیوهای فیلم سازی دریم ورکس (Dream works) و لاینز گیت (Lions gate) و کلمبیا پیکچرز (Columbia pictures) برای ساختن یک دنیای پر از شوق و تفریح در موشن گیت مستقر شدهاند. برای اینکه به دنیای انیمیشن بروید و با پشت صحنه آنها آشنا شوید، انتخابی بهتر از این پارک موجود نیست. این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل دبی است که دارای محوطه بازی برای کودکان و قطاری که خانواده ها را با پرداخت 10 درهم برای هر نفر برای یک توقف، 15 درهم برای دو توقف و 25 درهم برای یک سفر رفت و برگشت، به طرف بالا و پایین ساحل می برد، می باشد. باورتان می شود که در دبی سینمایی وجود داشته باشد که برای مشاهده فیلم در آن، نیاز به پرداخت هزینه نخواهد بود؟ تفریحاتی که در ترکیه وجود دارند، توصیف نشدنی هستند و تنها با سفر به دبی، می توان تفریحاتی را تجربه کرد که در کمتر نقاط جهان وجود دارند. اگر قصد سفر به دبی را داشتید، با خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 سفری خاطرهانگیز را تجربه کنید. امروز قصد داریم نمونهای از شگفتیهای این شهر را به شما معرفی کنیم. در این مقاله قصد داریم مکان های دیدنی و جذاب کشور امارات را به شما معرفی کنیم. در این بخش نیز قصد داریم شما عزیزان را با محبوب ترین جاذبه تفریحی دبی، یعنی شهربازی آی ام جی آشنا کنیم.

با رفتن به پارکرز یکی از بهترین کافه ها و رستوران ها در لامر دبی ، از غذاهای محبوب برای ناهار مانند مک و پنیر، اسلایدرها، ماکارونی و همچنین صرف صبحانه در ساحل مانند تخممرغ، نان تست، کاسه ،چای و قهوه لذت میبرید. بی شک استفاده از بهترین مواد نیز در این کیفیت تاثیر دارد. پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی از بزرگترین و معروف ترین پارک های آبی در دبی و یکی از بهترین تفریحات دبی است. اوت لت استورها گزینههای قابل توجهی هستند که میتوانید در آنها خریدی خوب و مقرون بهصرفه انجام دهید.اوت لت دبی مال یکی از بهترین گزینهها برای خرید است. مترو فرودگاه از ساعت 5 صبح تا نیمه شب مشغول به کار است. میتوانید با یک ماسک و لولهی تنفسی به درون قفسهای ایمن که برای این کار ساخته شدهاند بروید و از درون آن ماهیهای متنوع و زیبای موجود در آکواریوم را تماشا کنید. در این مکان که برای کودکان بسیار هیجان انگیز است، غواصانی وجود دارد که جنبه های مختلف شیرجه و شنا در آب آکواریوم را به شما توضیح می دهند. یکی از بزرگترین آکواریومهای سرپوشیدهی جهان با طول ۵۱ متر، عرض ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر که گنجایش ۱۰ میلیون لیتر آب را دارد. این آکواریوم غول پیکر و بزرگ ۱۰ میلیون لیتر آب را در خود نگه میدارد و ابعاد آن ۵۱ متر طول، ۲۰ متر عرض و ۱۱ متر ارتفاع است که در این فضای بزرگ بیش از ۳۳۰۰۰ موجود دریایی و ۳۰۰ کوسه را نگهداری میکنند.

میتوانید از اتوبوس نیز برای رفتن به آکواریوم دبی مال استفاده کنید. پس برنامه ریزی سفر خودتان را به گونه ای انجام دهید که حداقل ۳ تا ۴ ساعت از زمان خود را در آکواریوم لاست چمبرز پشت سر بگذارید. مکانی که آن را با نام آکواریوم دبی یا به عبارت بهتر، آکواریوم لاست چمبرز دبی در سرتاسر جهان می شناسند. مجموعه هتلهای فورسیزن در سرتاسر دنیا ۱۲۴ هتل و ریزورت دارد که برای اقامت مادرید در تور اسپانیا نیز این هتل را به شما پیشنهاد میکنیم. رستوران های موجود در ساحل جمیرا، از نیرو های کار خبره تشکیل شده اند و غذاهایی را از سرتاسر جهان به مردم ارائه می دهند. اگر علاقمند به این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی هستید، امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب در انتظار شماست. کار در این شهر برای افرادی که در حرفه و مهارتی تخصص دارند مناسب و ایده آل می باشد. منطقه هنری السرکال دبی، برای یک گردش به یادماندنی بسیار مناسب است. با این حال اقامت در منطقه دیره برای افرادی که دلشان میخواهد در فضاهای لوکس و گرانقیمت دبی ساکن شوند و به مراکز خرید بزرگ دسترسی داشته باشند، مناسب نیست. این پارک آبی مکانی مناسب برای برگزاری جشن تولدها و سایر رویدادهای مهم برای کودکان بوده و همچنین مقصدی بینظیر برای تفریح در دبی است. روز ملی امارات متحده عربی هر ساله به مناسبت سالگرد متحد شدن امارات متحده عربی جشن گرفته می شود و امسال هم درست مثل هر سال قرار است که در روز دوشنبه 2 دسامبر 2019 (11 آذر 1398) سور و ساتی در سراسر امارات متحده عربی از جمله شهر دبی، به پا شود و چهل و هشتمین روز ملی دبی جشن گرفته شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 766
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 862
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5244
  • بازدید ماه : 25059
  • بازدید سال : 125193
  • بازدید کلی : 481149
  • کدهای اختصاصی